Geboortekaartjes.nl

Ga naar:

Kruipen

10 januari 2015
Naast het zitten, kan ik al een beetje kruipen.. of euh.. sluipen noemen ze dat.

Het gaat soms nog moeizaam en traag, soms ga ik zelfs achteruit in plaats van vooruit, maar ik geraak altijd bij dat ene speeltje dat ik wil hebben. Mijn poepje gaat dan op en neer. Wat een grappig zicht moet dat zijn!

Wacht maar mama en papa, binnenkort houden jullie me niet meer bij! wink

Terug thuis!

06 januari 2015
Hallo,

Sinds enkele daagjes weer terug thuis. De koude vind ik maar niets. De regen ook niet.

Moeke heeft nieuwe speeltjes in mijn park gelegd en raad eens!

NU WIL IK WEL ZITTEN!!!

Daarvoor gaven ze me van die kleine babyspeeltjes. Alsof ik nog een babytje ben? Ik wil leuke dingen om vast te pakken en het liefst lawaai ermee maken. Dat vind ik leuk devil
Nu kan ik al een half uurtje zitten spelen in mijn park, dan word ik moe en val ik nog een beetje om, maar stillaan gaat het beter.

Op reis naar Argentiniƫ!

20 december 2014
Vandaag vertrekken we voor 2 weken naar mijn andere grootouders in Argentinië.

Het zal een lange reis worden van 3 vliegtuigen en 32 uur onderweg. Maar gelukkig zijn mama en papa dicht bij me.

De reis was zwaar, ik heb niet veel geslapen en hield mama en papa wakker omdat ik niet kon slapen van de lichtjes in het vliegtuig, het tv scherm dat altijd aanstond en de mensen die altijd voorbij wandelden naar het toilet. Maar eindelijk ben ik bij abuelo en abuela.

Samen hebben we vele dingen gedaan. Vooral veel gezwommen in het zwembad, want het was er warm. (wel 35 graden!)

Ik heb er zelfs 2 tandjes bij gekregen. 2 bovenaan. Ik ben precies een vampiertje nu  cheeky

Kerstmis hebben we thuis gevierd en nieuwjaar bij familie. Al heb ik er niet veel van gemerkt, want ik sliep in de buggy.

's Nachts slaap ik enkel met mijn pampertje aan, want het is er zo warm. En ik rol van links naar rechts, van onder naar boven en van voor naar achter in mijn bed. Mama heeft mij zelfs een keertje tussen het bed komen bevrijden. Zo hard rol ik nu!

De terugreis was veel beter. Ik heb goed geslapen in een bedje in het vliegtuig. Mama en papa hebben er wel bijna moeten voor vechten, maar ik heb toch goed geslapen.

Dag abu's!!! Tot binnen een half jaartje!

Kus Nolan

Dagje aan zee (Middelkerke)

18 juli 2014
Vandaag was het mijn echte eerste verdere uitstap samen met mama, papa en Joycy. Omdat het vandaag zo warm was, zijn we naar de zee geweest. Daar was het vele frisser en de wind blies er een fris windje.

's Morgen zijn we gaan ontbijten in het bakkertje. Jammer dat ik nog niet mocht proeven, maar papa zei dat het erg lekker was. Volgend jaar kan ik ook al wat proeven smiley

Dan zijn we eventje gaan wandelen over de dijk, want het was nog vroeg. (Jaja we waren om 6.30 vertrokken thuis. Joycy zelfs om 5.45!)

Vervolgens zijn we de spulletjes gaan halen voor het strand. In een strandtentje had ik geen last van de zon. Maar toch was het nog warm en viel ik niet zo goed in slaap. Mama en papa zijn met me dan gaan wandelen op de dijk. In 6 seconden sliep ik. Dan hebben we om de beurt wat gaan wandelen, waardoor ik toch een 3 uurtje geslapen heb. Daarna was het vele beter op het strand. Ik ben zelfs heel eventjes naar de zee geweest. Wat was dat raar dat zand tussen mijn teentjes. En zoveel water.. Dat is veel meer dan in mijn badje thuis kan.

De rit naar huis heb ik geslapen en eens thuis, melkje en badje gehad, lag ik uitgeteld in de zetel.
Ik ga goed slapen vannacht.

x Nolan

Argentiniƫ - Belgiƫ

05 juli 2014
Vandaag was het Argentinië - België op tv.  België verloor jammer genoeg 1 - 0 van Argentinië en hun WK avontuur is gedaan. Wel jammer, want ik had super hard gesupporterd voor België.
Papie is wel blij met de winst! Mamie iets minder.

X Nolan

Maak en stuur nu de leukste kaartjes op Kaartjeposten.nl, Geboortepost.nl en Trouwpost.nl.